Vår i luften

Jag vet inte riktigt vad som är vad just nu. Förkylning på g? Allergier? Trötthet efter operationen? De nya hormonpreparaten? Morfinet? Ja, något är det för jag känner mig inte riktigt hundra. Eller, ha ha, ja det var ju längesen, men ni fattar. ”Normal” vilket betyder okej på min egen nivå.

Trodde först att det var en begynnande förkylning. Liiite ont i halsen. Torr i halsen typ. Men inget annat. Trodde då det var allergi. Det kan man ju bli trött av. Men då får man inte ont i halsen. Sen kom jag på att det är ju trots allt bara tre veckor sen jag opererades. Jag kanske får ha lite mer tålamod. Och jag äter fortfarande morfin vilket gör mig trött. Plus att jag påbörjat ny hormonbehandling vilket ger kroppen lite kaos. Så det kanske inte är så konstigt att jag är trött.

Bara tråkigt. För jag mår hur bra som helst för övrigt. Psykiskt mår jag jättebra, känner mig otroligt lugn och hoppfull.

Idag har jag absolut inga planer annat än att ta det lugnt. Har beställt några böcker från bibban som jag hoppas kunna hämta snart, annars är det lugnt. Magen håller sig lugn den också, hyfsat i alla fall.

Jag hoppas jag kommer ut på en promenad i det otroligt fina vårvädret idag. Räcker ju med en liten. Måste intala mig det.

4 thoughts on “Vår i luften

  1. Åh, jag blir så bubbligt glad av att läsa din blogg! Du verkar må mycket bättre nu än när jag först hittade den. Jag hoppas det håller i sig🙂

  2. Ja det kan ju inte annat än vara riktig kärlek ❤️ Fina Mia, vad jag är glad för din skull över att du träffat en sån fin kille.
    Kram Lena

Kommentera

