Glädje

Kommer ni ihåg det här inlägget?? Det är snart två år sedan. I julas fick jag ett nytt glädjande besked. Min fantastiska underbara älskade dotter och hennes lillasyster ska nu få ett till syskon🙂 Dom ska ha barn igen🙂 Min dotters pappa och hans sambo. Jag är så himla glad för deras skull och jag längtar så enormt till den lilla bebisen föds. Tänk vilket mirakel.

Att få förmånen att ha tre barn, som dotterns pappa. Det kunde jag aldrig tro när vi separerade, ha ha🙂 Jag älskar barn och hade gärna haft en hel drös av ungar. Samtidigt är jag så otroligt tacksam över att jag fick just min unge. Just henne, min älskade dotter. Hon är det finaste som finns. Om hon visste hur fantastisk hon är. Det går inte att älska någon mer än jag älskar henne. Ingen kan älska så mycket som jag älskar henne. Eller ja, det säger ju alla såklart, men det är så det känns. Och med tanke på att jag inte kan få fler barn är det extra roligt att det blir en till bebis.

Jag har nyss varit ute och gått en promenad i det underbara solskenet. Våren är verkligen på gång. Vilken fantastisk dag. Strålande sol. Min vinterjacka var på tok för varm och vantarna fick jag lägga i fickan. Hela 2,3 kilometer gick jag på ca 30 minuter. Inte illa va? Ha ha, det går framåt men långsamt. Jag har ju inte bråttom i alla fall. Det funkar att promenera så länge det inte går för snabbt.

Nu är jag dock lite trött då jag varit uppe sen 06.20 för att möta dottern. Det blir vila för resten av dagen och sen hem till pojkvännen. Magen mår bra förutom att jag är tvärförstoppad. Sååå jobbigt. Men får ta laxoberaldroppar ikväll så hoppas jag att det hjälper. Det kommer inte gå bort så länge jag äter morfinet eller tradolanet. Tyvärr.

Har ringt och bett om förlängt sjukintyg, är alldeles för utmattad för att börja jobba just nu. Men snart, snart hoppas jag att jag är på benen igen. Som förra våren då jag mådde så bra.

Hoppas ni alla har en lika fin vårdag som vi i Göteborg🙂

ww

 

Kommentera

