Skön helg

Helgen har varit helt underbar. Jag har gjort lagom saker i lagom takt. Blivit otroligt skönt trött på kvällen, utan att ha tagit ut mig fullständigt på dagen. Lagom helt enkelt. Underbar känsla.

Var i Slottskogen både på lördagen och söndagen. Inget planerat, det bara blev så. På lördagen var jag där med min pojkvän. Vi fikade på Belparc och gick en liten minipromenad. Dom här minipromenaderna är nog ganska bra för mig.

På söndagen gick vi en längre promenad samt fikade med en kompis till mig. Härligt att komma ut och vara bland folk.

Idag gick jag upp tidigt, tog en buss från min killes lägenhet 07.15 för att möta upp dottern hemma hos mig. Hon kommer ofta hem till mig på morgonen då hon har sovmorgon. Vi myste lite och efter ett tag när hon gått somnade jag om. Sov till halv två…. Fast det kändes skönt och inte jobbigt på nåt sätt.

Regnet hänger i luften, men jag har en bok att hämta på bibban, så jag hoppas jag kan ta mig ut. Annars får det vänta.

Ha en bra vecka🙂

Kommentera

