Godmorgon!

I lördags hade jag huvudvärk precis hela dagen. Från det att jag vaknade till läggdags. Jag har väldigt sällan huvudvärk, tack o lov, för det är inte roligt. Åkte hem till pojkvännen på kvällen och sov över. Han väckte mig med frukost på sängen, väldigt lyxigt. Det var åratal sen jag fick frukost på sängen, minns inte ens när det var. (Jo, när jag varit inlagd på sjukhusen då och inte orkat gå till frukostrummet, ha ha, men det är ju inte så hög mysfaktor på det)…

Har fortfarande ont, kämpar på med oxynorm mellan varven. Men jag är så jättemycket bättre än jag var så det går åt rätt håll. Är fortfarande svag i kroppen, men kämpar på. Blöder fortfarande, det är idag precis 2 veckor sedan operationen. Blöder väldigt lite, men jag vill ju att det ska upphöra helt. Är så trött på det.

Idag och imorgon är min dotter ledig från skolan. Idag ska vi ha mamma/dotter-dag, kanske ta oss ner på stan en sväng. Hon behöver en ny vårjacka och jag behöver röra på mig. Så vi får se hur det går. Nu ska jag väcka henna, då hon vänt på dygnet och stannade uppe efter att jag lagt mig igår. Klockan är halvtio och det är ju skoldag imorgon. Men så skönt att låta henne få göra lite som hon vill, tror att det är lite spännande att vara uppe efter att föräldrarna lagt sig.

Är också väldigt glad för om två veckor ska jag få besök av en väldigt kär vän och hennes lilla bebis. Ser så fram emot det, vi har inte setts på evigheter.🙂

Ha en bra vecka!

2 thoughts on “Godmorgon!

  1. Den lilla bebisen som inte är så liten längre😉 Ska bli sååååååå skoj att ses igen! Och väääldigt spännande att åka tåg fem timmar ensam med en ettåring =)

Kommentera

