Natten innan

Ja, nu är det en natt kvar. En kväll och en natt. Imorgon klockan 08.00 smäller det, snälla, håll tummarna stenhårt att det kommer gå bra. Tankens kraft e ju stor🙂

Är lite nervös men mest förväntansfull. Inte inför den kommande smärtan, men det kommande resultatet. Glömde ju ta tradolan i morse och jag undrade varför jag hade så himla ont…Det sätter igång direkt. Tradolanen tar i alla fall topparna, det blir så solklart när jag glömmer medicinen.

Nu blir det en lugn kväll framför en film eller så, dottern och kaninen åkte precis till pappan och min kille kommer hit ikväll efter att han jobbat klart. Blir nog lite sent, men att få mysa och sova med honom när vi inte setts på hela veckan är guld värt🙂

Nu blir det lite kvällsmat och sen ska jag packa väskan.

Hoppas ni får en bra vecka, jag hör av mig när jag orkar igen.

 

 

4 thoughts on “Natten innan

Kommentera

