Sol sol sol

Så himla underbart med solen som tittar fram. Har haft en jättehärlig dag hittills, lunchade med min kille i stan och gick sen en promenad. Köpte även mina efterlängtade hörlurar, men dom var inte jättebra så jag får nog byta dom…

Har ju haft så extremt ont i ryggen och kroppen de senaste dagarna, igår gjorde det så ont på kvällen att jag fick ta oxynorm. Jag vet att jag brukar ha så ont dagarna innan mens. Och nu kom det en blödning. Alltså….jag blir så trött. Det är bara 20 dagar sen sist. Jag orkar inte ha en till blödning. Orkar verkligen, verkligen inte med det!!!!!!!

Jag har ju nyss återhämtat mig från det senaste skovet som satt i precis i tre veckor och nu känner jag att jag börjar komma på banan igen. Jag kommer få ett riktigt jävla psyk-bryt om jag får så ont som sist. Då åker jag in. Orkar inte. Orkar inte. Orkar inte.

Vad ska jag få energi ifrån att hantera de här smärtorna?? Jag vill ju bara leva nu, ut och träffa kompisar som jag inte gjort de senaste och börja promenera lite osv. ORKAR INTE MED FLERA BLÖDNINGAR!!!!!!!!!

Ska bli så jäkla skönt med operationen, det närmar sig för varje dag nu. GAAaaahhhhhh, vill egentligen bara skrika lite………..

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ frustrerande………

Men vad ska man göra? Acceptera?? Nej, inte idag och inte just nu. Nu vill jag bara vara lite arg på min kropp…😦

Hoppas ni har en skön onsdag mitt i veckan!

4 thoughts on “Sol sol sol

  1. Uscha! Jag hoppas blödningen tar slut snabbt! Själv stoppade jag in spiral nummer två idag då det inte fungerar att bara ha spiral/att ha spiral + hormoner i annan form, så nu är det lite synd om mig🙂 En vän ska få bjuda på middag, och min lägenhet får minsann fortsätta se ut som ett bombnedslag!

  2. Hamnade på din blogg av en slump.. Ser att du har endometrios och vill bara säga att jag vet vad du går igenom då jag själv haft det i många år. Ingen borde behöva gå igenom det vi gör! Fortsätt kämpa 💕

    • Tack snälla❤ Ja, det är ingen lätt sjukdom. Vi kämpar på. Så mycket vi kan, hela tiden. Tråkigt att du också har det.
      Kram Mia

Kommentera

