Vet ni

Jag vågar knappt skriva det, så jag viskar lite tyst, men jag mår bättre…🙂 Det vände lite igår. Jag känner det i hela kroppen och höll igång på ett helt annat sätt än jag orkat med tidigare. Tre veckor av skov får räcka.

Kunde ta en liten promenad vid havet, otroligt vackert väder var det och skönt att kunna röra sig, promenera utan problem. Hoppas, hoppas det håller i sig nu.

Har även myst extra mycket med dottern i helgen, det känns också väldigt bra. En riktigt bra dag igår med andra ord.

Idag blir det tvätt på schemat, har precis varit nere med första lasset i källaren. Har inte bestämt mig ännu om jag ska ut och gå en promenad eller inte, just nu är jag lite trött. När klockan ringer på morgonen är jag ju inte människa. Men just nu oroar jag mig inte för det, tillåter mig att bara vara.

 

Kommentera

