Inte enbart endo-smärta

Det senaste inlägget skulle jag kunna skriva om och om igen. Bara så ni vet. Imorgon har jag möte med fk om avslaget på min sjukpenning. Min kille följer med och jag hade aldrig orkat eller klarat av att göra detta utan hans stöd. Han är fantastisk. Jag hyser absolut inget hopp om att få ersättningen, men jag undrar hur sjuk man ska behöva vara för att få det. Man läser ju om folk som får sjukpenning för öroninflammation typ.

Jag har inte bara endo-ont idag. Jag har även förstoppningsont. Jag har ont när jag har förstoppning och jag har ont när jag tar laxoberaldropparna och allt ska komma ut dagen efter. Så i två dagar har jag haft ont på ett annat sätt än endon. Igårkväll ökade även endosmärtorna så jag fick ta oxynorm igen. Sååååå tröttsamt att jag dör. Och nu tog jag tradolan för ett par timmar sen och det är absolut ingen skillnad. Är så trött på att ha ont hela tiden.

Hoppas verkligen att min operation kommer bli lika bra som förra året. Det är ju nästan ett år sedan jag opererades precis. 4 mars. Jag längtar efter livet och träning och rörelser. Långa promenader i skogen. Vilken dröm. Eller tänk ett träningspass på ett gym? Eller yoga igen, sån där tuff yoga som jag älskar.

 

yoga

 

 

träning

 

 

Åh vad min kropp längtar och skriker efter det här. Definitivt jag på den nedre bilden🙂

 

2 thoughts on “Inte enbart endo-smärta

  1. Tänker på dig så, och hoppas för allt i världen att mötet går något sånär bra. Har försökt ringa dig i ett par dagar, plus att jag har sms:at. Antingen så fungerar det inte, eller så har du kanske för mycket runt omkring dig. I vilket fall så tänker jag på dig❤

Kommentera

