Jag älskar min pojkvän

Jag älskar min pojkvän så otroligt mycket. Han är den finaste människan på jorden. Jag undrar ibland vad jag gjort som förtjänar honom?? Han är så otroligt kärleksfull. Så omtänksam, snäll, förstående, tålmodig, fin, vacker, snygg. Men framför allt kärleksfull.

Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner för honom. Att han kom in i mitt liv är det bästa som hänt mig sen min dotter föddes. Jag har aldrig träffat någon som är som honom. Så förstående och ickedömande. Han förstår min sjukdoms-situation till 100%. Ibland känns det som om han förstår min situation bättre än jag själv…

Jag är så oerhört, oerhört tacksam att ha träffat honom. M, jag älskar dig, så otroligt mycket❤❤❤

Kommentera

