GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

Jag mår bättre nu. Det har vänt. Det är sån enorm skillnad när det vänder. Helt plötsligt kommer lite aptit tillbaka, jag orkar med att laga mat, jag klarar av att tvätta utan att gå sönder, likaså hänga den och sortera den.🙂 Livet vandrar åter in i min kropp, mina blodådror och ger mig hopp.

Jag har fortfarande ont och äter tradolan dagligen, men det är helt okej när jag orkar göra saker. Bara att gå och handla, vilken lycka. Det kunde jag inte förra veckan, men nu funkar det. Är så tacksam för det.

Jag tänkte ta ett litet blogguppehåll nu under jul och nyår och ladda mig själv så mycket det går. Jag tackar för året som varit och alla ni underbara läsare och vänner och ni som har hört av er privat. Tänk vad fantastiskt det är med internet att nå ut till så många. Känns ibland som om jag känner er på riktigt🙂

Jag återkommer med nya krafter 2014. Jag hoppas det kommer bli ett fantastiskt år, fokus kommer ligga på min operation som blir nån gång i februari. Inte så långt kvar. Ser fram emot det så mycket och hoppas naturligtvis att bli av med smärtorna.

Så ha en riktigt, riktigt GOD JUL och ett helt fantastiskt GOTT NYTT ÅR!!!!

 

4 thoughts on “GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

  1. Så skönt att läsa!🙂 Din blogg har verkligen hjälpt mig jättemycket sedan jag hittade den, det är så skönt att veta att man inte är ensam, trots att det ibland känns så. God jul och gott nytt år till dig och dina nära också! =)

    • Vad gullig du är🙂 Nej, vi är inte ensamma, det är en av anledningarna att jag bloggar och är så ärlig och öppen jag kan om mina känslor. Det är viktigt att få fram mer kunskap om endometrios.
      Stor kram till dig med önskan om ett bättre nytt år!!!

Kommentera

