Fantastisk helg och totalkrasch

Jag hade en helt fantastisk helg. Jag känner mig enormt firad och TACK alla ni som kom🙂 Det var jättemysigt att ha er här.

På söndagen blev det middag hos pappa och när jag kom hem därifrån vid femtiden, så kom kraschen. Pang bom, så bara föll jag ihop. Det var väntat, men jag hade ju ändå hoppats på att jag inte skulle bli så påverkad. Har mått jättedåligt sen dess, inte kunnat jobba utan bara legat. Det har hänt lite andra saker också som jag inte orkar berätta om nu som gjort att jag kraschade.

Men jag lever och mår ändå hyfsat bra. Jag fick så otroligt många fina presenter och alla var så mycket ”mig”. Genomtänkta saker från varenda en🙂

Jag återkommer när jag har mer ork.

 

2 thoughts on “Fantastisk helg och totalkrasch

Kommentera

