Underbar helg

Jag har haft en helt underbar helg. Den bästa på flera år. Har spenderat den med min pojkvän och vi har bara varit. Skrattat så tårarna sprutat och haft allvarliga diskussioner. Vi tänker så lika. Om det mesta. Jag är så kär i honom så det är helt sanslöst. Tänk att det blev så här??!!

Måste fortfarande nypa mig i armen för att se att det är sant. Han är så otroligt fin, så omtänksam och förstående. Skulle kunna skriva så mycket om bara honom här. För det som var i helgen vill jag uppleva igen och igen. Bara jag tänker på honom blir jag alldeles knäsvag…

Magen har hållit sig ganska lugn. Slutade blöda strax innan helgen och då slutade smärtorna. Sen har jag ju tyvärr fått problem med förstoppningen igen, så på söndagskvällen tog jag microlax. Hello old days…. Jäklar vad ont det gjorde, det satte igång massa rörelser och det slet o drog i sammanväxningarna och endon. Men det var ändå okej, eftersom jag hade haft en sån fantastisk helg och fått vila upp mig och återhämta mig så kunde jag känna att det var okej. Det är tradolanen. Den gör mig förstoppad oavsett vad jag äter så går det liksom inte att göra något åt det. Det är som det är. Och jag var ju lite knäpp som tänkte försöka vara utan tradolan idag, men det gick några timmar så kom smärtan tillbaka som ett brev på posten. Så jag får nog ställa mig in på att det får äta det fram tills operationen. Även om jag egentligen inte vill. Mår ju tyvärr lite illa av den. Men men, det har varit så mycket värre.

Imorgon blir det träning nr 3. Ska ta det lugnt och har inte bokat in något på kvällen eller eftermiddagen. Bara vila. Hoppas att det går bra.

Ha en bra vecka!

Kommentera

