Sovmorgon

Jag fick sovmorgon idag. Somnade vid ca 24.00 och vaknade 08.00. Av mig själv. Det är så skönt. Regnet smattrar på rutan och jag o lillan tänkte gå och köpa lördagsgodis. Tvättid har jag också. M och hans barn kommer hit och vi ska äta middag hos mamma ikväll allihopa. Det får bli en lugn dag känner jag, är inte riktigt i form ännu. Men magen håller sig lugn fast igårkväll gjorde den ont. Blir galen på den och hoppas så på denna ”nya” typen av operation som jag ska göra. Tänk om det blir bättre🙂 Det är det jag lever för just nu. Känns både långt och kort till februari. Det är ju bara ca tre månader, men tre månader med smärta är långt. Vi får se hur det går. En dag i taget.

Nu skulle jag kunna döda för en kopp kaffe, men har inget hemma. Eller kanske inte döda då, men nästan, ha ha, är så grymt kaffesugen…:) Finns det någon godare dryck??

 

kaffe

 

3 thoughts on “Sovmorgon

  1. Vad glad jag blir för din skull att du hittat en sån fin kille, har han någon ledig bror🙂 Hoppas verkligen att det onda kommer hålla sig lugnt.

    Marie

    • Ha ha, jo, han har en bror. Men han är gift trebarnspappa😉 Så tyvärr kan jag inte hjälpa till på den fronten…🙂
      Ja, nu hoppas jag att detta blir den sista operationen på länge och att jag får må bra!!!

      Kram

Kommentera

