Strålande

Kan inte annat än att beskriva denna dag som strålande. Härligt mående, mycket energi. Sån där riktig energi. Trots att jag inte sov tillräckligt många timmar inatt, så har jag mått så himla bra idag.🙂 Stort gilla på min dag!! Dottern följde med till jobbet och det gick som en dans i två timmar. Sen gick vi i lite affärer. Sen till min sjukgymnast. Hon konstaterade att jag är extremt överrörlig och väldigt otränad. Surprise, surprise… Efter det fortsatte vi att gå i affärer i flera timmar. Jag orkade. Jag ORKADE!!!!🙂 Sov inte ens middag när jag kom hem, utan energin håller i sig.

Tyvärr fick jag nackspärr igår igen, knäckte till nacken när jag borstade håret efter duschen. Så typiskt, nacken har ju varit ganska så bra det senaste. Och jag har fortfarande ont i magen, panodil och tradolan knapras varje dag. MEN, jag mår ändå bra.

Att ha denna energin jag har idag gör ju livet ungefär 100 ggr lättare att leva. Vilken skillnad mot den fruktansvärda tröttheten. Snälla, låt det vara så här nu…… Please….!!!!

Nu ska jag i alla fall fullständigt strunta i allt vad städning heter, disken får svämma över, dammsugningen får vänta. Har precis nystat upp ett garn och ska sätta mig och börja virka på en grej bara för att det är kul och för att jag kan. HELT utan dåligt samvete för att lägenheten förfaller.🙂

ÅH så bra jag mår idag!!!!!!!!🙂

 

 

2 thoughts on “Strålande

Kommentera

