Tisdag

Nu ska jag snart gå till jobbet. Magen är sådär, inte så att jag måste stanna hemma, men inte helt hundra heller. Tog tradolan igår igen, suck… Har ju ingen blödning alls längre, sen flera dagar tillbaka. Men det kanske bara är så. Jag hoppas att det går över snart och måste jag så har jag med mig tradolanen i väskan. Har släppt att det är jobbigt att ta nu, accepterar det fullt ut. Kan ju liksom inte gå runt dubbelvikt, till vilken nytta??

Idag ska jag till optikern och göra syntest. Har ju fått sjuta på det pga av sjukdomar (förkylningen) osv, men nu ska det äntligen bli av. Ska bli så skönt, ser ju inte när jag mäter på jobbet. Får dubbelkolla med ”chefen” hela tiden att det är rakt, för det ser snett ut, men han säger att det är rakt. Så äntligen kanske jag kan få se bra igen🙂

Och så ska jag hälsa på en väldigt go vän och fd arbetskollega jag inte sett på allt för länge. Ska bli så mysigt, ska följa med och hämta hennes ena barn från dagis. Den andra är fortfarande liten och hemma. Det ser jag fram emot🙂

Idag blir det även finbesök på jobbet, ända från Holland. Ska bli spännande🙂

Ha en fin tisdag!!

2 thoughts on “Tisdag

    • Nej, jag tar inte ut mig. Eller jo, idag gjorde jag nog det, men det var givande också. fast jag har vilat hela kvällen och det blir ordentligt med vila imorgon också🙂
      Kram

Kommentera

