Energi

Idag har varit en fantastisk dag hittills🙂 Jag har känt energi. Riktig, genuin energi🙂 Är så glad. Jobbade i tre timmar av bara farten. Det gick över förväntan. Städade t o m lite på jobbet mellan varven. Det har jag inte orkat på flera veckor så ”mitt” skrivbord ser ut som fan. Det var så otroligt skönt att vara tillbaka. Gud vad jag saknat att jobba.

Kom på att jag mår bättre om jag tar en halv tradolan i taget. Inte lika bra effekt, men inte fullt drogpåverkad heller. Vilket är skönt. Vill ju inte gå till jobbet och känna mig berusad typ. Så förmiddagen har varit jättebra.

Efter jobbet däckade jag när jag kom hem. har precis nu sovit i en timme. En hel timme. Oj vad trött jag var. Märkte inte det förrän jag kom hem. Vilket också är väldigt positivt. Nästan hellre att jag däckar så här än känner mig konstant trött.🙂

Nu värker magen rejält och jag har tagit mer tradolan. Får acceptera att det är så helt enkelt just nu, även om jag avskyr det. Men men, det kunde varit så mycket värre. Är ändå glad att jag kan vara uppe🙂

Nu ska jag mysa med älskade dottern innan hon åker till pappan. Ikväll får jag besök, det kommer bli jättemysigt det också, fast på ett annat sätt. Jag ser mycket fram emot det🙂

Ha nu en skön helg allihopa!!

Kommentera

