Underbart

Igår var det en helt underbar dag. Tyvärr sov jag fruktansvärt dåligt natten mellan torsdagen och fredagen. Hade en av mina såna där klarvakna nätter, då jag vaknade kl 3 satt uppe till 06.30. Slumrade lite en timma, men det gick inget vidare. Gav upp halvåtta och åkte till jobbet.

Sen hade jag ordnat med en liten överraskningsfest till dottern. Det blev så himla lyckat. Hon anade ingenting och jag hade stämt träff med fyra av hennes närmsta vänner och bästa sommarkompisar för lite pizzamys och chokladfontän på kvällen. Det blev en rolig surprise och jag är evigt tacksam att endon höll sig lugn. Just nu är det bara tröttheten som ligger som en konstant dimma över mig, kunde sovit bättre även inatt, men det kommer väl. Ska ut till ön med dottern idag och där ute vet jag att det är knäpptyst, så jag hoppas vi kan sova till minst 10.00 imorgon. Ska bli så himla skönt att andas frisk havsluft, nu känner jag att det var längesen jag var där.

Förutom det så mår jag ganska bra. Ryggen värker men jag känner även förbättring efter behandlingen jag gjorde i torsdags. Ska berätta mer om den sen.

Ha en skön helg gott folk!!

Kommentera

