En väldigt intensiv men intressant dag

Idag har jag varit tillbaka till näringsterapeuten. Jisses så fort 6 veckor går, tjoff säger det bara och så är det förbi. Mina värden är mycket bättre, kosthållningen samt alla näringspiller och örter jag proppat i mig tycks hjälpa🙂 Jag känner ju det också, har ju nästan inte ont alls längre. Tröttheten kommer vi nog få bukt på, har ju infektion i kroppen just nu, dels p g a förkylningen men dels att jag har en infektion sedan tidigare. Så att ”hålla ut” ett litet tag till behöver jag göra. Är ju så himla ivrig bara, vill ju att allt ska hända nu, helt igår. Tålamod är inte min grej alltså…

Men men, ska fortsätta i samma spår, mjölk och glutenfritt, sockar och sojafritt och lite annat fritt i två månader till. Sen blir det återbesök igen. Har fått tillsatt jättenattljusolja som ska vara bra för mig. Vet att många äter den för PMS. Funderar även på att prova progesterall-salvan mot endon. Men inte bestämt mig ännu. Ska fundera några dagar till. Mår ju superbra i magen så just nu vill jag bara njuta av det🙂 Tänk att det kunde bli så här bra?? Det är fantastiskt!!

Nu är jag helt slut, ska hoppa i säng tidigt för imorgon är det onsdag. ONSDAG!! Jag längtar. Oj vad jag längtar…

Kommentera

