Jag mår så himla bra!!

Jo, det är sant!!🙂 Jag har visserligen tappat rösten så jag låter som en väldigt hes kille i målbrottet. Jag är svintrött fortfarande. Och lite rosslig och hostig. MEN, jag är jäkligt lycklig! Livet ler mot mig just nu och jag inget annat än att gå runt och småle hela tiden. Och längta till onsdag. Men tyvärr kära vänner, så avslöjar jag inget om vad som orsakar detta härliga mående, kanske kommer det en tid då jag berättar.

Jag har äntligen börjat jobba idag, var på jobbet 2 1/2 timma. Sen möte med Af. Sen utvecklingssamtal med dotter och hennes nya lärare. Jättekul, är en stolt mamma över en väldigt fin dotter. Nu hasade jag precis ner i soffan och jag lär ju stanna här resten av kvällen. Känns ändå väldigt skönt att komma igång lite till.

Imorgon blir det återbesök hos min näringsterapeut. Tänk att det gått 6 veckor redan. Ska bli så himla kul och spännande och se om det gett resultat. Eller se och se, jag känner ju att det gett resultat. Om jag bara blir kvitt den här hemska förkylningen så jäklar börjar mitt nya liv🙂 Jag är full av hopp och tillförsikt inför framtiden.

Ha en bra vecka nu🙂

Kommentera

