En till fråga

Ja det blev ju succé det där med att fråga om hjälp via bloggen. Så jag kör en till: Finns det någon av mina fina vänner som är en hejare på att tapetsera? Jag skulle behöva hjälp med att sätta upp några tapetlängder i hallen. Ni som känner mig vet ju att jag har stora hål från krokar i hallen som jag haft i tja…typ….många år. Vi låter det stanna där. Allt för länge i alla fall. Häromdagen fick jag tummen ur och spacklade igen hålen. Nu ska de bara sandpappras av lite och nya rullar ska upp. Det handlar om ca 4-5 rullar. Jag är ju själv en hejare på mycket praktsikt, men detta med tapeter…har ingen erfarenhet av det alls. Jag vet att min mamma kan det, men tänkte att jag skulle slippa fråga henne då hon hjälper mig med så mycket annat hela tiden.

Om du älskar tapetsering så hör av dig🙂

 

2 thoughts on “En till fråga

  1. Rullar?!? Du menar langder? Det skulle vi ju ha gjort i somras….men nar solen skiner ar det inte det forsta man tanker pa…kram sis

  2. Ha ha, ja, jag vet inte ens vad de heter🙂 Ja, det skulle vi gjort i somras, för flera år sedan. Men nej, solen sken för mycket🙂 Så det får nu bli ett litet höst.projekt. Eller sensommarprojekt. Eller vad man ska kalla det.

    Kram

Kommentera

