Ingen rubrik idag

Jag vet inte ens vad jag ska ha för rubrik idag. Jag mår sådär. Ibland bättre, ibland sämre. Ibland känns det tip-top, ibland vill jag lägga mig ner och bara sova bort livet. Men, däremellan känner jag mig lite gladare, lite mer hoppfull. Jag tror, att det här med näringsterapeuten kommer att hjälpa mig. Det känns redan bättre. Magen håller sig väldigt lugn. Fortfarande inget jätteont i endon. Och det är så skönt att det inte går at beskriva med ord. Från att ha legat på minst, alltså MINST en femma på skalan, konstant, 24/7, till ca 1-2. Det ni🙂 Det är bra jobbat tycker jag!!

Är fortfarande sjukskriven, men försöker göra stärkande saker för mig själv. Små promenader, möta folk jag tycker om, läsa bra litteratur osv. Och äta bra såklart. Och framför allt hålla uppe hoppet. Ibland är det svårt, men när jag tänker tillbaka på vissa ögonblick så kommer krafterna tillbaka.

Grillning i somras med vänner och familj, magiska solnedgångar, simborgarmärket, solbrun hud som luktar gott, havet, ja, det finns många bra minnen att blicka tillbaka på. Går in och bläddrar bland mina foton och när jag ser min dotter skratta med sina vänner, då blir jag lycklig. Då kan jag liksom inte låta bli att må bra🙂

 

 

Kommentera

