Bättre idag

Idag har jag glädjen att meddela att jag känner mig bättre🙂 Har varit ute på promenad i Slottskogen med syrran, hennes kille och alla barnen. Underbart var det att strosa runt och få känna sig lite normal. Har även gjort lite yoga nu på kvällen, jajamen, jag kommer igen.🙂

Just nu känner jag mig lite mosig, hjärnan känns väldigt grötig och jag har lite svårt att fokusera. Klockan är halvnio på kvällen, så jag tänker att det snart är läggdags. Det är konstigt det där med sömnen, jag sover otroligt bra just nu och har gjort hela sommaren. Tar fortfarande mina imovane till kvällen, och sover hela natten. Ca 7 – 8 timmar får jag. Under sommaren har jag inte sovit middag heller så mycket, visserligen låg jag och solade mest och förbrände inte så mycket energi, men ändå. Vi får se hur det blir när jag börjar jobba igen.

En vecka har gått med näringsterapi. Det går strålande bra, är stolt att jag klarar att hålla dieten, och ärligt talat, det är inte så jobbigt. Magen håller sig lugn och jag mår ganska bra. Så jag hoppas verkligen att det kan vända nu, så jag kan börja jobba igen. Vill ju det, det är inte roligt att vara hemma hela dagarna och inte orka göra något.

Nu blir det soffhäng med dottern🙂

Kommentera

