Sommarlov!!

Dagarna innan midsommar blev jag hemma från jobbet i två dagar. Kände mig förkyld, lite febrig och enormt trött. Det var ett bra val och jag klarade midsommar galant🙂 Mitt mål är uppnått. Inget smärtstillande. Tre glas vin och mycket god mat. Gick till sängs halvtvå. Rekord typ… Har haft det jättebra, men trött. Sovit middag varje dag och det har hjälpt. Gillar det mer och mer, är nog en siesta-människa🙂

Nu bär det snart av till London i fem dagar med dottern. Ska bli så oerhört kul, eftersom jag är så pass ”frisk” som jag är. Längtar såååå mycket.

Jag tror att jag kommer ta ett litet sommaruppehåll i bloggen. Kanske tittar jag in och skriver nån gång, men jag känner att jag vill vara helt ledig från allt vad datorer heter under sommaren. Jag vill bara vara. Det är mitt ledord inför sommaren, bara vara och se vart det leder mig🙂

Så ha nu en riktigt bra sommar, njut av de fina dagarna, fyll på med energi och läk er själva så gott det går!

Kram Mia

 

 

Kommentera

