Upprymd

Jag känner mig lite vissen, har varit hemma från jobbet idag. Men, jag känner mig samtidigt väldigt upprymd. Det är nog den känslan som beskriver mig bäst just nu.

Upprymd = Bekymmerslöst glad, munter, livad, sprallig, lycklig, euforisk, salig.

Men även ”halvfull” och ”lätt berusad”. De där sista två orden stämmer inte, men det var roliga synonymer🙂 Känner mig väldigt lycklig och glad, uppåt och sprallig. Upprymd. Det är en härlig känsla som jag inte känt på mycket länge.🙂

Jag njuter!!

Kommentera

