Snart är det sommarlov

Och oj vad jag längtar🙂 Vill släppa allt som heter att ställa klockan och gå upp tidigt. Det ska bli så vansinnigt skönt.

Jag har haft en underbar helg, ute på ön. Inget strålande väder, men miljöombyte är alltid bra tycker jag. En väldigt god vän kom ut och hälsade på med sin flickvän och deras hundar, underbart att ses. Hoppas ni sov gott sen på kvällen, havsluften tar musten ur en🙂 Det var jättemysigt att ses.🙂

Veckan blir intensiv, men det är ju bara fyra dagar, så jag tänker att jag kan sova efter midsommarafton. Ska på akupunktur för näst sista gången innan sommaren, B12spruta imorgon, skolavslutning, besök av vän, ja, och jobbet däremellan. HUR folk orkar/hinner jobba heltid är för mig en gåta. Men jag är ju inte där ännu, så det kanske inte är så konstigt. Mår ovanligt bra, men är fortfarande trött. fast det är okej. Lillan har lovat att hjälpa mig med städningen i eftermiddag, så det blir bra🙂

Ha en bra vecka!!

2 thoughts on “Snart är det sommarlov

Kommentera

