Jag har det bra!!

Jag har haft fullt upp, alldeles för fullt för att hinna blogga. Har haft finbesök måndag till torsdag av finaste Johanna. Det var helt underbara dagar och mycket bebis-gos. Man kan ju inte annat än att må bra med en sån liten i famnen.🙂 Så himla underbart att ha dig här igen, fy sjutton vad jag saknat dig. Och lilla Olivia är ju alldeles, alldeles underbar!!! Måste bara ses snart igen.❤

Och så kom lillan i onsdags och det blev studentfest. Torsdagen firades med indisk fest, helt underbart att fira svenska nationaldagen med indisk mat och fler indiska människor än svenskar🙂 Har nämligen en kompis som är gift med en indier. Och sen var det jobb på fredagen och sen åkte vi ut till ön. Jag sov i två dagar.

Nu ska jag lägga mig igen en stund, klockan är endast 07.50 och väckarklockan ringde kl 06.30 imorse. Inte kul, då vi lyckades helt vända på dygnet i helgen. Trött ät bara förnamnet. NU VILL JAG HA SOMMARLOV!!!!! Jag behöver det. Bara få sova ut, varje dag, tills man vaknar. Orkar inte det här med väckarklockan längre…😛 Och lillan vill också ha sommarlov, hon fick lite försmak på det i helgen med sol och bad i havet🙂

Nåja, ska inte klaga. Mår väldans bra, har bara lite molande värk, fortfarande kroniskt, hela tiden, men det är hanterbart. Så livet är ganska så okej just nu🙂

Kommentera

