Bra helg

Har haft en underbar helg. Många möten med fantastiska människor. Insikter om livet och härliga känslor och inte så värst magont. Bara litegrann. Tack snälla N för att du finns, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. Du har lärt mig så otroligt mycket när det kommer till den här sjukdomen och att veta att du alltid finns vid min sida och stöttar mig är ovärderligt. Det är ömsesidigt, det vet du, jag finns alltid här för dig. Härlig söndag vi hade, både på parkbänken och i utesoffan🙂

Idag har jag jobbat, handlat, tvättat, promenerat i skogen i 40 minuter och vet ni vad jag gjorde, jag t o m testade att springa lite. SPRINGA. JAG?? Visserligen bara ca 25 meter, men ändå??!! Blev mäkta stolt över mig själv och min sladdriga kropp för fy fan vad det skvalpade. Magen dallrade och brösten guppade och låren gnuggade sig härligt friskt mot varandra medan svetten dröp. Hade ju ingen bra sportbh visserligen, men oj så dallrig jag är….😛 Hoppas yogan kan råda bot på det. För så här dallrig vill jag inte vara, jag är ju som en bulldeg hela jag😉

Nåja, en bra bulldeg, är stolt över att jag lyckades gå så fort och länge och fick upp flåset lite. Tänk januari, då var jag inte så mycket mer än en dränkt trasa som låg på soffan hemma hos mamma och drack näringsdrycker för att överleva… Sen satt jag o solade mig på balkongen en stund o läste en bra bok. Nu har jag snöat in på musik och lyssnat på massor av bra låtar. Är så inne i musiksvängen så det är inte klokt. Underbart med musik.

Ikväll väntar jag en riktigt god vän som jag inte sett på så läääänge. Det ska bli så kul, hon ska bo hos mig några dagar. Har saknat henne enormt sen hon flyttade från Göteborg, och så ska jag få gosa med hennes lilla bebis dessutom. Bebisar är bland det bästa jag vet, så jag ser så mycket fram emot att få träffa dom.

Nu blir det kvällsmat och lite soffhäng. Ha en bra vecka!!

 

Kommentera

