Har precis kommit hem från Göteborgsvarvet. Jag har naturligtvis INTE sprungit, utan kollat på folk med dottern och några kompisar. Det var supermysigt, jag gillar verkligen varvet, har kollat på det i många år, men de senaste åren har jag varit för dålig och inte orkat. Så jag är så glad att jag orkade strosa runt där lite idag🙂 Det var supermysigt, förutom regnskuren som kom och försvann på fem minuter…

Har haft lite endo-känningar på sistone, speciellt högersidan. Inte roligt, men jag försöker tränga bort det och hålla huvudet högt och mota paniken. Vill bara inte ha så ont igen. Jag orkar inte det. Nu när jag mår så himla bra som jag gör blir skillnaden så stor. Och jag orkar inte och vill, vill, vill INTE ha det så dåligt igen. Så jag förtränger och hoppas det ger sig.

Är det INGEN som har något Londontips?? Hrm….det var väl synd, kanske får jag tipsa er när jag kommer tillbaka🙂 Ett måste är i alla fall att besöka en indisk restaurang. Älskar indisk mat och engelsk indisk mat är fantastisk god. Tur att min dotter också älskar indisk mat🙂

Imrogon kommer det kanske hända en liten rolig sak🙂 Men jag håller det hemligt ett tag så får vi se om jag avslöjar det om ett tag.

Ha en skön kväll och vi får se om jag orkar hålla mig vaken genom hela melodifestivalen🙂

6 thoughts on “

  1. Nu var det länge sen jag var i London, men jag gillar Covent Garden, mysigt med marknad och små affärer.
    Äta fish and chips på en riktig engelsk pub!
    Greenwich (utanför London, men går jättebra att åka kollektivt) är också fint.
    Och så alla ”måsten” som Big Ben, Picadilly circus, London Eye… men de går nästan inte att missa!
    Och i alla städer tycker jag att man upptäcker mycket genom att bara traska omkring. Hoppas att du orkar det!

  2. Att åka buss istället för tunnelbanan är ett bra sätt att se mer av stan också, om man inte kan gå så mycket, eller inte har så mycket tid så att man vill besöka allt!

  3. Åh tack Anna! Ska kolla upp. Ja, Big Ben osv är ju ett måste, kul att visa lillan de ställena också. Man ser de ju på TV ibland och i filmer osv.
    Och jaaaa, fish and chips, det är ju så himla gott!! Helst i tidningspapper om det finns kvar.

    Kram🙂

  4. Hej,

    Tack för dina texter och berättelser om ditt liv med endo. Själv nyligen diagnosticerad vill man lära mer och få referenser. Så tack.

    London! Jo, jag tycker marknader som Sunday-up market och spitalfield är grymt roliga att besöka. Googla dessa så får du mer info. Ta tunnelbanan till Liverpoolstreet sen därifrån kan man gå och se dessa ”marknader”. Kläder, designade prylar…ja, allt möjligt. Härlig stämning dessutom. Kanske kunde vara ngt?!

  5. Hej Sara!

    Trist att få denna diagnos. Ja, jag försöker skildra mitt liv så gott det går🙂

    Tack för tipsen, de ska jag skriva ner. Har inte hört om de tidigare. Låter som något som passar mig🙂 Ska definitivt kollas upp.

    Kram Mia🙂

Kommentera

