Äntligen fredag

Och sovmorgon imorgon. Har verkligen så himla svårt att gå upp halvsju på morgonen…Varje gång väckarklockan ringer så vill jag bara kasta den in i väggen och skita i att gå upp, låtsas försova mig och förtränga att jag lever. Men det går ju inte. Så när jag snoozat några gånger, med både väckarklocka och mobil, så segar jag mig upp och väcker lillan. Som alltid skuttar upp inom 10 sekunder. Tänk att ha hennes energi…

Men imorgon blir det sovmorgon, gud så skönt. Ska förbereda lite London, kolla runt på nätet vad man kan göra osv. Vi har redan vissa saker som vi vill göra/se, men det kan ju finnas mer. Ska bli så vansinnigt kul att jag knappt fattar att det är sant. Vad är ditt bästa Londontips??

Imorgon är det Göteborgsvarvet här och vi ska in och kolla på det. Känner några som ska springa så vi får se om jag ser en skymt av dom. Det brukar i alla fall vara en rätt så rejält stor folkfest så det blir nog mysigt.

Igår hade jag lite mer endo-ont än vanligt. Blev lite orolig där ett tag, men försökte hålla mig lugn och andas. Idag blir det akupunktur och förhoppningsvis en pigg kväll🙂

Skön helg!!

2 thoughts on “Äntligen fredag

Kommentera

