WOW Vilken weekend :)

Förra veckan spenderades mest på soffan. Återhämtning efter helgen. Det gick bra men var segt och tråkigt. Men jag hade ju min lilla hos mig så kvällarna var okej i alla fall.

I julas fick jag  och mina syskon en julklapp. Bruce Springsteen i Stockholm den 3 maj 2013. Först blev jag själaglad. Sen tänkte jag: Vet dom inte hur sjuk jag är, jag kommer aldrig att kunna åka till Stockholm. Sen tänkte jag, att jag tar det sen. Efter julen hände det grejer. Januari och februari som var ytterst tuffa månader. Mars med min operation. Och tänka sig, i fredags satt jag på tåget upp till Stockholm, svintrött och seg, men jag var med!!!!!

Och konserten var helt underbar. När vi gick in på arenan så fylldes jag av ett totalt lyckorus och jag kände mig som 20 igen. Energi som bara smittades av i min kropp och jag kunde bara inte stå still de närmsta tre timmarna. Jag diggade med och det var fantastiskt🙂 Jag tänkte att jag får väl sätta mig nånstans om jag inte orkar stå upp hela konserten, vi hade nämligen ståplatser.

Dagen efter värkte fötterna och ryggen. Jag hade redan bestämt mig för att stanna hemma då de andra shoppade loss i gamla stan. Jag satt på balkongen och solade mig och sen somnade jag lite. Ett riktigt bra drag att stanna ”hemma”. På kvällen gick vi ut och åt fantastisk mat på ett underbart litet ställe. Det orkade jag med. På söndagen åkte vi in till gamla stan och gick runt lite och åt lunch. Sen bar det hemåt och jag somnade så fort jag satte mig på tåget och sov från Stockholm till Skövde. Sen var det bara en timma kvar och det gick så smidigt.

Idag är jag också hemma från jobbet och jag tror det var bra. Har varit trött, men inte utmattad. Har legat på balkongen och solat och läst om vartannat. Så jag känner mig ganska okej för tillfället.

Här kommer några bilder som min lillebror tog, jag stod inte så långt fram som han, men jag ställde mig i en trappa så jag såg hela scenen helt perfekt hela kvällen🙂

 

Kommentera

