Jag klarade det

Med nöd o näppe så klarade vi av Valborg och Cortegen. Hade jag gått till jobbet så hade jag inte klarat kvällen, så mycket kan jag ju säga. Så det var väl att jag blev hemma o vilade hela dagen. Vi släpade oss iväg och kollade hela tåget, efter det bjöds vi på middag och halvtio på kvällen (jag trodde hon var halvnio) släpade vi oss hem igen. Och däckade av trötthet på soffan, både jag o lillan. Det är bara inte klokt vad ansträngning tar på krafterna. Efter helgen pratar jag om nu, jag börjar ju komma iform NU, fyra dagar senare och dessutom inget jobb mer än i måndags. Nåja, det var skönt att sova ut imorse.

Idag var vi på stan med dottern och en kompis till henne och köpte vårskor. Stackarn hade ju bara sina vinterkängor eller de alldeles för små conversen, som jag nu gladeligen tar över🙂

Efter det tänkte jag att vi skulle ta en promenad i solen, men det blev soffan igen. Väldans tjat om den där soffan tycker jag på sistone, men det får helt enkelt vara så. Om inte benen fungerar så går det ju liksom inte, då får man acceptera det. Orkade inte ta mig till yogan heller, det tycker jag är ledsamt, men det får vara så.

Jag hoppas jag blir bättre och piggare för var dag nu, imorgon blir det B12-spruta igen. Hoppas det hjälper mig lite från den här hjärndimman jag har, i hela kroppen känns det som. Vill ju bara vara pigg o känna lite energi.

Snart är sommaren här, längtar så otroligt mycket!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

