Trött idag

Idag är jag jättetrött, och har varit det hela dagen. Igår åkte vi till Universeum, jag, dottern och några andra kompisar och deras barn. Det var supermysigt, men jag gick nog en timma för länge. Var jättetrött igår på kvällen och tror att det satte kvar idag. Det hindrade dock inte att ta en tur med min familjs nya husbil🙂 Det var jättemysigt, vi tog en tripp ner till Varberg och skulle äta lunch på en mysig restaurang, men det fanns knappt något öppet, så det slutade på en pizzeria. Dottern hade med en kompis så det var trevligt. Sen gick vi en sväng vid havet, underbart att känna lite havsdoft.

Men fy sjutton så trött jag är. Och har haft ont idag. Seg och känner att jag bara vill lägga mig ner och sova mest hela dagen idag. Vilket jag också gjorde, när vi stannade med husbilen. Då kröp jag in och la mig i sängen där bak i 15 minuter eller så, medan barnen spelade kort med mormor🙂

Ikväll blir det en lugn kväll framför TV:n, jag hoppas det kommer några bra filmer att se.

Ha en skön kväll och avslutning på påsken!

Kommentera

