Jobbat

Idag har jag jobbat för första gången på tre veckor. Det är exakt tre veckor sedan jag gjorde operationen och jag mår som en prinsessa🙂 Jag har haft lite grann ont idag, men inget att tala om egentligen. Ytterst lite. Fick en liten blödning också, så det kanske är därför det gör ont. Men men, det ger sig nog snart.

Det gick superbra på jobbet idag, jag sa att jag kanske bara stannar en timma, men jag blev kvar två. Fortsätter det så här så kommer jag snart att kunna utöka min arbetstid. Men, jag ska ta det lugnt och försiktigt, det lovar jag.

Det märkliga var att efter jobbet så promenerade jag hem, (till pappa) och jag hade precis samma energinivå som jag hade innan jobbet. Det har typ aldrig hänt innan. Jag brukar vara så himla slut efter jobbet, har ju sovit middag efter osv. Så det var en skum känsla, och bra känsla, när jag var lika pigg som innan🙂

Ha en skön måndagkväll och ät lite våfflor🙂

Kommentera

