Massage

Idag började jag dagen med en 1 1/2 timmes lång massage. Har haft ont i ryggen några dagar och kände att jag verkligen var värd en massage efter ett par jobbiga veckor. Så sagt o gjort, en underbar massage blev det. Ville inte att det skulle ta slut, det är ju så otroligt skönt.

Sen blev det spontanfika med finaste N, vi var på ett nytt ställe på Järntorget, nämligen Way Cup. Jag åt en otroligt god glutenfri fralla med rödbetor, shitakesvamp, getost och vattenkrasse, det var riktigt mumsigt. Till det ett chai-te med havremjölk. Har snöat in på chai-teer nu, dricker flera koppar per dag, med havremjölk och honung i, riktigt gott är det.

Det braiga håller i sig, om det inte vore för ryggen då. Magen är liiiite, lite sämre än igår, men inget nämnvärt egentligen. Så jag fortsätter att vara lycklig🙂

Och jag fortsätter även att bo hos min pappa eftersom badrummet inte är klart ännu. Men nästa vecka, ska jag flytta hem, lagom till påsk. Så det blir inget riktigt påskfirande iår, då hela helgen kommer behövas till att städa då det ligger ett härligt dammlager över hela lägenheten. Nåja, nu orkar jag ju förmodligen städa lite i alla fall, och det är ju kul🙂

Fortsätter jag så här så kommer jag nog börja arbeta lite försiktigt på måndag. Kan inte förstå ännu vilken skillnad denna operation har gjort på mig. Det är underbart!!

Trevlig helg🙂

 

4 thoughts on “Massage

  1. Det är så härligt att höra att du mår så bra och är så positiv🙂
    Man behöver höra att man kan bli bättre… började med entanon föt ca sju v sen och har ni börjar få vad jag tror är biverkningar. Obehaglig yrsel, illamående, varm och kall om vartannat. Och har fortfarande jobbiga dagliga endosmärtor😦 vilka jag hoppas ska börja ge med sig snart innan jag blir tokig.
    Som sagt så underbart att du känner bättring du har ju haft det väldigt tufft och tack för att du delar med dig.
    Kramar

    • Känner igen dina biverkningar, tyvärr. De kan ju gå över efter några månader. För mig gick det så otroligt upp och ner med biverkingarna. I början mådde jag väldigt bra smärtmässigt, hade en grymt bra sommar, men sen under hösten så blev det värre och värre.
      Hoppas att det hjälper för dig.
      Ja, det är helt klart mycket lättare att vara positiv nu än när man har så himla ont hela tiden. Jag njuter av varenda sekund i detta nya tillstånd🙂

      Kram på dig och hoppas du blir bättre!!

Kommentera

