Operation nr 4

Imorgon smäller det!! Operation nummer fyra den fjärde mars. Tänk gärna lite extra på mig då. Är liiite nervös men tycker nu att det mest känns skönt och vill liksom bara få det hela överstökat. Har förträngt hur jobbigt det var sist så det kommer väl som en chock. Men jag tror ändå att denna operation kommer gå lättare än den senaste, tror inte att jag har lika mycket endo som sist. Så det betyder mindre krafsande i buken och mindre smärta efteråt.

Har precis varit och åkt gokart med min dotter, en kompis och hans barn. Så jäkla kul, det hade jag inte trott att jag skulle klara om någon berättade det för bara några veckor sen. Så det är ett stort framsteg. Och då trodde jag att jag aldrig skulle bli bättre, det känns ju så när man är inne i ett skov. Så just nu ser jag väldigt ljust på framtiden. Det känns som en förändring är på gång och jag gillar starkt ett ordspråk som jag läste häromdagen och som jag avslutar detta inlägg med för några dagar:

Där egot sörjer sina förluster,

där jublar själen över sina vinster.

3 thoughts on “Operation nr 4

      • Hoppas allt gått bra för dig! Blir lite fundersam eftersom du inte har skrivit på några dagar, men jag gissar att du har annat att tänka på….
        Stor krya på dig kram till dig🙂

Kommentera

