Tjohej vilken bra dag:)

Igår var verkligen en toppendag🙂 Först fick jag träffa lillan en sväng i ett snabbt ärende. Bara det gör hela dagen ibland. Sen var jag ute på krogen. Ja, du hörde rätt. Men jag tar det en gång till. Jag var ute på krogen!!! Jag och en kompis tog en öl, eller tja, tre öl och en gigantisk nachostallrik som vi delade på. Var sååååå längesen jag var ute bland folk och det kändes så konstigt. Eller, inte ute bland folk men ute i krogmiljö. Där det finns snygga bartenders, killar, sminkade 20-åringar, öl, vin, skratt, prat, musik. Ja, det var helt underbart att få sitta där och prata och skratta. Mycket välbehövligt. Vad kul vi hade🙂

Och ja, jag drack alkoholfritt öl för den som undrar. Det var gott det med, bara att känna ölsmaken, trots att det var gluten i det. Men jag har fortfarande min mat-kris, så jag slarvar lite.

Idag är jag rejält seg. Men det var det helt klart värt. Mådde så fantastiskt bra igår, hade extremt lite ont i magen, låg på en tvåa typ. Då kändes operationen långt borta. Nu är det bara en vecka och en dag kvar och jag blir lite nervös. Men tänker att det kommer gå bra.

Jag hade iofs lika gärna kunnat vara så här seg även om jag stannat hemma. Så det spelar ingen roll. Det blir en dag av film, läsning, dator-häng och kanske, kanske en fika lite senare med en god vän.

Ha en skön söndag🙂

2 thoughts on “Tjohej vilken bra dag:)

  1. Vad härligt för dig att du fick komma ut, man behöver det verkligen ibland även om det tar på krafterna.
    Var själv ute o käka med mina närmaste vänner i fredags, underbart🙂
    Och det är så skönt när smärtan lugnar sig ibland att man nästan glömmer att man är sjuk för en stund..
    Man behöver sådana dagar för att orka alla dåliga. Jag är säker på att operationen kommer gå jättebra, en stor kram till dig🙂

  2. Ja, det är en underbar känsla, att man känner sig normal för några timmar🙂 Kul att du också kom ut, man behöver det så väl, att bara få vara i ett ”normalt” sammanhang.

    Ja, operationen måste gå bra, det bestämmer vi🙂

    Kram Mia

Kommentera

