Alla hjärtans dag och operation

Idag var åter en bra dag. Jag har gjort massor den här veckan, det är full rulle från morgon till kväll. Idag halvnio träffade jag min underbara läkare. Vi bestämde att jag ska göra en titthålsoperation igen. Det är något konstigt med min högra äggstock, dock kunde han inte se exakt vad det var, men han trodde det kunde vara vätska eller en sprucken cysta. Sen hade jag massor av små cystor, men han kunde inte heller säga om det var endo-cystor eller vanliga vätskefyllda. Men eftersom jag har så himla ont så bestämde vi att en operation är nödvändig. Det känns jättebra men samtidigt läskigt. Skönt att bara göra en vanlig titthål så jag slipper en buköppning i alla fall.

Sen gick jag och jobbade och efter jobbet fikade jag i två timmar med mitt ex, ha ha, det passar ju bra på alla hjärtans dag🙂 Det var supertrevligt som alltid när vi ses. Det var längesen vi sågs, så vi hade massor att prata om.

Efter det åkte jag till min dotter som bor hos pappan denna veckan och överraskade henne med en alla hjärtans dagpresent. Bl a en chokladros. Åh så jag saknar henne, men hon kommer till mig imorgon igen. Jag hängde där en stund och nu är jag hemma, nersjunken i soffan och trööööött. Så här mycket som jag gjort i veckan gör jag knappast på en månad i vanliga fall. Sover som en stock på nätterna och när väckarklockan ringer så snoozar jag i en halvtimme och det känns som tortyr att gå upp. Men snart är det sovmorgon igen.

Byggjobbarna har ju varit här hela veckan, jag kan ju inte vara hemma, så varje dag har jag suttit på ett café och druckit en kopp te och läst en bok fram tills jag börjar jobbet. Dom bilar inte i min lägenhet, men i lägenheten intill. Och jisses vad det låter, man blir knäpp på riktigt. Så café får det bli på mornarna. Eftermiddagarna har jag ju haft fullt ös så jag har sällan kommit hem innan fyra, då dom slutar, vilket har passat bra denna veckan.

Ha en riktigt mysig alla hjärtans dag!!

2 thoughts on “Alla hjärtans dag och operation

  1. Åh vad jag älskar dig inte minst i dag och lillan ochså. Vi tar en minisemester för att varva ner efter alla måsten. Hoppas nu att du mår bra hela tiden igen. Kram mam.

  2. Ja, ni behöver en minisemester efter att ha passat mig i nästan en månad🙂 Hoppas ni får det fint, jag ska ha det så bra som jag bara kan🙂

    Älskar dig också!!❤

    Kram

Kommentera

