TGIF

Äntligen fredag säger jag. Då säger dottern: TGIF.

Jag: Vad betyder det??

Dottern: Thank god it’s friday.

Man hänger ju liksom inte med längre….

Men, jag mår bättre. Det har varit en tuff vecka, det ska jag inte hymla om. Har sovit middag varje dag efter jobbet förutom idag, då jag ”sov middag” innan jobbet… Hade gått upp halvsju som vanligt, dottern gick till skolan och jag hoppade in i duschen. Efter det satte jag mig i soffan med datorn, satte på lite lugn musik och skulle bara ”blunda i fem minuter”. Vaknade kvart över tio, och jag börjar normalt tio. Men det är absolut ingen fara, då jag kan komma när jag vill. Men skönt var det. Och nu äntligen är det fredag och vi kan sova ut imorgon. Härligt🙂

Har haft ont i två dagar ganska mycket, det suger lite… Men jag känner mig ändå bättre, mentalt och fysiskt starkare, så det är bra. Då orkar man deala med smärtan på ett annat sätt.

Nu blir det tvätt och sen kanske en sväng till bibban för att hämta en bok och sen blir det fredagsmys resten av kvällen med dottern min.

Ha en skön helg🙂

2 thoughts on “TGIF

  1. OMG man hänger ju verkligen inte med i tugget🙂 tur att barnen gör det åt oss…
    TGFT thank god for that!!!
    Hoppas din styrka håller i sig!

    Kram

Kommentera

