Det går framåt

Långsamt men säkert. Framåt. Idag var jag på jobbet kl 10.00. Stannade inte riktigt i 2 timmar, utan 1 timma och en kvart orkade jag. Sen var det akupunktur. Jag somnade. Sen åkte jag hem. Somnade hemma igen. Så man kan väl säga att jag är inte riktigt frisk, men inte helt sjuk heller, då jag faktiskt orkade med dessa grejer samt att jag gick upp klockan 06.30 imorse.

Kände när jag gick från akupunkturen att jag gick i normaltakt. Trots jobbig smärta, så promenerade jag snabbt till vagnen. Det var så underbart att känna den styrkan i kroppen igen, jag kommer faktiskt långsamt tillbaka🙂

Nu tar jag dag för dag, ett steg i taget och oroar mig inte för framtiden. Den kommer ju där ändå, tids nog. Nu ska jag bara gosa med dottern och se till att bli bra!!

Gokväll!!

4 thoughts on “Det går framåt

  1. Skönt att läsa det du skriver nu, att det faktiskt vänder.
    Jag ligger själv inlagd just nu för smärtlindring för tillfälligt m ryggmärgsbedövning😦
    Hoppas nu att din vändning får hålla i sig och att min kommer snart..
    Kram till dig!

    • Åh nej, fy vad jobbigt😦 Hoppas det hjälper dig, men så trist att man ska behöva åka in…
      Håller tummarna för vändningn snart.

      Stor, stor kram!!

Kommentera

