Trött

Fullständigt däckade igår efter att jag skrivit inlägget här i bloggen. Somnade gott på soffan, sov stenhårt en stund. Barnen var på dotterns rum och jag kunde ta det lugnt. Idag är jag också väldigt trött, men det är ändå okej. Dottern har en kompis idag igen här så det blir nog en powernap snart igen på soffan. Vad skulle man göra utan sin soffa???

I alla fall så känns det okej att vara trött idag. Jag var uppe till ca 00.00 igårkväll och vaknade ganska tidigt. Sov dåligt också, kanske för att jag sov middag tidigare på dagen. Har insett att jag är en otrolig rutinmänniska, om jag går och lägger mig vid samma tid varje kväll och går upp samma tid varje morgon, så mår jag som bäst. Men, det är ju så himla skönt att sova ut på helgen, utan att ställa klockan, så det får jag unna mig.

Nu ska jag fortsätta slappa🙂

 

Kommentera

