Nyss hemkommen

…från Ikea. Ja kan ni tänka er det?? För bara några dagar sen skulle jag aldrig ha orkat, men idag känns det bättre. Det blir lite bättre dag för dag, även om det är pyttesteg. En kompis med hans barn skulle dit och handla lite grejer, så jag och dottern hakade på. Vi gick runt litegrann och sen åt vi lunch där, och sen åkte vi ut en sväng i naturen. Stod i solskenet en stund på isen på en sjö och fy sjutton vad vackert det är med all snö. Men, svinkallt, så det blev inte så länge.

Nu ska ungarna gå och köpa godis, jag ligger på soffan och nu ska jag bara ta igen mig. Har haft lite yresl idag med, segt, men hanterbart. Det märkliga är att det är värst på mornarna, sen verkar det gå över fram på kvällen. Så på kvällen, vid ca 18.00 – 20.00 mår jag som absolut bäst.

Härligt är det i alla fall, att känna att krafterna långsamt återvänder. Jag SKA greja det här också, trots den vedervärdiga svackan jag var nere i. Hemskt var det och jag vill aldrig uppleva det igen.

Trevlig lördag på Er!!

 

 

Kommentera

