Lite bättre

Lite bättre för var dag. Tredje B12-sprutan är tagen, D-vitamindroppar är påfyllt och jag är just hemkommen från jobbet och akupunktur. Jag ska snart bli människa jag med tror jag🙂 Har ”jobbat” i tre dagar. I onsdags hälsade jag bara på i ca 20 minuter. I torsdags stannade jag ca 1 1/2 timma och idag 2 timmar. Sen somnade jag på akupunkturen. Känner mig som sagt bättre, men det tar sån tid att återhämta sig. Trodde aldrig jag skulle bli bättre när det var som värst, när man bara bryter ihop och gråter för man är så totalt utslagen och utmattad. Då är det svårt att hålla humöret uppe.

Nu är det helg, och jag får sova ut. Det gillar jag, att få vakna av mig själv. Även om det blir tidigt, men hellre det än när väckarklockan ringer. Det har varit tufft att gå upp vid halvsju denna veckan. Vid 21-tiden sitter jag och nästan nickar till framför TV:n.

Nu ska jag laga lite mat till mig och lillan, sedan blir det fredagsmys.

Trevlig helg!!

Kommentera

